Heeft u een klacht?
Heeft u een klacht over een product, dienst of dienstverlening van een organisatie die zich bezighoudt met directe verkoop (zowel leden als niet-leden van de Vereniging Directe Verkoop), dan kunt u dat natuurlijk direct met het betreffende bedrijf opnemen. U kunt echter ook uw klacht direct met het onderstaande formulier kenbaar maken bij het betreffende bedrijf.
Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen, is het noodzakelijk dat u het formulier zo volledig mogelijk invult. Zodra u op 'verzenden' klikt, wordt het formulier doorgestuurd naar de betrokken organisatie. U ontvangt een verzendbevestiging per e-mail.
Het betreffende bedrijf, mits lid van de Vereniging Directe Verkoop zal vervolgens uw klacht in behandeling nemen en binnen een week op uw bericht reageren. Indien u niet tijdig een reactie ontvangt, kunt u dit melden via vdv@directeverkoop.nl.
Een overzicht van onze leden, inclusief contactgegevens, vindt u hier.
Betreft uw klacht een bedrijf dat geen lid is van de Vereniging Directe Verkoop, dan sturen wij uw klacht door naar het betreffende bedrijf of u krijgt een reactie van de Vereniging Directe Verkoop.
De door u verstrekte gegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld.